Kasutustingimused

Tere tulemast ITkoht.ee tööportaali! Palun tutvu meie platvormi (edaspidi Platvorm või ITkoht.ee) kasutustingimustega. Platvormi kasutades ja teenuseid tellides nõustud alljärgnevate tingimustega.

1. Üldsätted

1.1. Käesolevad kasutustingimused (edaspidi Kasutustingimused) reguleerivad veebikeskkonna ITkoht.ee (edaspidi Veebikeskkond või Platvorm) kasutamist. Veebikeskkonna moodustavad mistahes dokumendid, pildid, videod, tarkvara, andmebaasid ja muu sisu, mis on kättesaadav domeeni itkoht.ee või selle alamdomeenide kaudu.

1.2. Veebikeskkonna omanik ja haldaja on Chatee OÜ (registrikood: 16624139), asukohaga Tartu linn, Tartu maakond (edaspidi Meie või Chatee OÜ).

1.3. Platvormi kasutajaks (edaspidi Kasutaja) võib olla iga füüsiline või juriidiline isik, kes külastab Platvormi, registreerib end Kasutajaks (nt Tööotsija või Tööandja) või tellib Platvormil pakutavaid teenuseid.

1.4. Veebikeskkonda kasutama asudes (sh lihtsalt sirvides) või teenust tellides sõlmib Kasutaja Chatee OÜ-ga lepingu (edaspidi Leping), mille tingimused sisalduvad käesolevates Kasutustingimustes ja muudes Platvormil avaldatud asjakohastes tingimustes (nt Privaatsuspoliitika, Hinnakiri).

1.5. Chatee OÜ pakub Veebikeskkonna vahendusel Kasutajatele erinevaid teenuseid (edaspidi Teenused), peamiselt seotud IT-valdkonna tööpakkumiste avaldamise ja tööotsingutega.

2. Platvorm ja selle kasutamine

2.1. Platvorm võimaldab Tööandjatel (edaspidi ka Klient või Ostja) avaldada tööpakkumisi ja luua avalikke ettevõtteprofiile. Platvorm võimaldab Tööotsijatel sirvida tööpakkumisi, neid salvestada, nendele kandideerida ning hallata oma profiili ja eelistusi vastavalt Platvormi funktsionaalsusele.

2.2. Platvormi põhifunktsioonide kasutamine Tööotsijatele on üldjuhul tasuta. Tasuliste Teenuste (tööpakkumiste avaldamine €75 + lisateenused nagu esiletõstmine €50 tähe kohta) eest makstava tasu suurus on määratud Platvormil avaldatud Hinnakirjas. Tasuliste Teenuste korral tekib Kliendil tasu maksmise kohustus tasulise Teenuse tellimise hetkel.

2.3. Chatee OÜ on õigus Hinnakirja igal ajal ühepoolselt muuta, avaldades uue hinnakirja Veebikeskkonnas. Muudatused ei mõjuta enne muudatuste jõustumist juba tellitud ja tasutud Teenuseid.

2.4. Tasu maksmise kohustuse olemasolul kohustub Klient tasu maksma vastavalt tellimuse vormistamisel kuvatud juhistele ja maksetähtaegadele. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Platvormi turvalises keskkonnas. Chatee OÜ-l puudub ligipääs Kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele. Pärast edukat makset genereeritakse automaatselt PDF-arve ja saadetakse kinnituskiri Kliendi arve e-postile.

2.5. Kasutaja võib kasutada Veebikeskkonda üksnes eesmärgipäraselt, st enesele töökoha või töötaja leidmiseks IT-valdkonnas. Kasutajal ei ole ilma Chatee OÜ eelneva kirjaliku nõusolekuta lubatud kasutada Veebikeskkonda mistahes muul viisil, sh kolmandatele isikutele teenuse osutamiseks (tasu eest või tasuta) või Veebikeskkonnast saadud andmete (sh tööpakkumiste sisu, kontaktandmed) kopeerimiseks, levitamiseks või muul ärilisel eesmärgil kasutamiseks.

2.6. Veebikeskkond on tehniline lahendus, mille kaudu saavad Tööotsijad ja Tööandjad kokku. Chatee OÜ ei osale Tööotsija ja Tööandja vahelistes läbirääkimistes ega töölepingu (või muu sarnase lepingu) sõlmimises. Chatee OÜ ei ole sõlmitava lepingu osapooleks ega vastuta Platvormi kasutades sõlmitud lepingu täitmise eest. Platvormi või Teenuste kasutamine ei garanteeri Kasutajale töökoha või sobiva töötaja leidmist.

2.7. Chatee OÜ ei ole kohustatud uurima ühegi Kasutaja tausta ega anna mistahes kinnitusi Kasutaja või tema poolt avaldatud andmete (sh tööpakkumiste või kandideerimisdokumentide sisu) õigsuse, täielikkuse või seaduslikkuse kohta. Iga Kasutaja vastutab ise esitatud teabe õigsuse eest. Chatee OÜ soovitab Kasutajatel enne töösuhte alustamist põhjalikult uurida teise poole tausta ja veenduda esitatud teabe paikapidavuses.

3. Teenuse tellimine ja osutamine (Tööandjatele)

3.1. Teenuse (tööpakkumise avaldamine) tellimiseks tuleb Kliendil täita Platvormil vastav tellimusvorm, sisestades nõutud andmed tööpakkumise kohta ning valida sobivad lisateenused (nt esiletõstmine). Seejärel kuvatakse ekraanile arve andmed ja tasu suurus.

3.2. Leping loetakse sõlmituks alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Chatee OÜ arvelduskontole või maksekinnituse saamisest Maksekeskus AS-lt.

3.3. Pärast müügilepingu jõustumist aktiveerib Platvorm Kliendi tööpakkumise vastavalt tellimuses märgitud tingimustele. Tööpakkumine muutub Platvormil nähtavaks tavapäraselt mõne minuti jooksul, kuid erandjuhtudel võib see aega võtta kuni 1 tööpäev. Esiletõstetud tööpakkumised kuvatakse otsingutulemuste ülaosas.

3.4. Kliendil on võimalus hallata oma tööpakkumisi (muuta, peatada, kustutada) Platvormi iseteeninduskeskkonnas, vaadata kandideerimisi ning anda tagasisidet kandidaatidele vastavalt Platvormi funktsionaalsusele.

3.5. Chatee OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le. Täpsem info Privaatsuspoliitikas.

3.6. Kui tellitud Teenust (nt tööpakkumise avaldamine) ei ole võimalik osutada Platvormist tuleneval põhjusel, teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. Taganemisõigus, tellimuse tühistamine ja tagasimaksed

4.1. ITkoht.ee teenused on suunatud ettevõtetele ja pakuvad digitaalset tööpakkumiste avaldamise teenust.

4.2. Teenuse osutamine (tööpakkumise aktiveerimine ja avalikustamine) toimub automaatselt ja koheselt pärast makse kinnitamist.

4.3. Kuna teenus osutakse koheselt pärast makset, ei ole tagasimakse võimalik pärast makse sooritamist.

4.4. Erandkorras võib Chatee OÜ kaaluda tagasimakset tehnilistel või muudel põhjendatud asjaoludel, kui klient võtab ühendust viivitamatult pärast makset e-posti aadressil info@itkoht.ee või telefonil +372 5355 9884.

4.5. Platvormil on õigus taganeda müügitehingust või nõuda olukorra korrigeerimist (nt keelduda Teenuse osutamisest või nõuda lisatasu), kui Teenuse hind Platvormil on tehnilise vea või eksituse tõttu märgitud oluliselt alla Teenuse tegeliku väärtuse või turuhinna, või kui tellimuses esineb muid olulisi vigu või puudusi. Sellisel juhul teavitatakse Klienti esimesel võimalusel.

5. Failide üleslaadimine ja sisu

5.1. Kasutajatel on võimalik üles laadida faile (CV-d, ettevõtte logod, töökuulutuste manused) vastavalt Platvormi nõuetele. Lubatud on tavapärased dokumendi- ja pildiformaadid kuni 5MB suurusega.

5.2. Kasutaja vastutab üleslaetavate failide sisu eest ning kinnitab, et failid ei sisalda autoriõigusi rikkuvat, ebaseaduslikku või kolmandate isikute õigusi rikkuvat sisu.

5.3. Chatee OÜ jätab endale õiguse eemaldada failid, mis rikuvad neid tingimusi või on muul viisil sobimatud.

6. Töövahendusteenuse osutajatele kohalduvad eritingimused

6.1. Töövahendusteenuse osutajaks Kasutustingimuste mõttes loetakse iga isikut, kes vahendab töötajaid kolmandale isikule (oma kliendile) või muul viisil aitab kolmandal isikul töötajaid leida, tegutsedes seejuures mitte otse lõpliku tööandja nimel ja huvides. Töövahendusteenuse osutajaks ei loeta tööandja enda töötajaid, kes tegutsevad oma tööandja huvides.

6.2. Töövahendusteenuse osutajal on õigus Veebikeskkonda kasutada üksnes Chatee OÜ eelneval kirjalikul nõusolekul ja poolte vahel eraldi kokkulepitavatel tingimustel.

6.3. Töövahendusteenuse osutajal on keelatud Chatee OÜ eelneva kirjaliku nõusolekuta Veebikeskkonda või Teenuseid kasutada oma äritegevuse (sh oma klientidele tööjõu vahendamise) eesmärgil, isegi juhul, kui see on tehniliselt võimalik. Juhul, kui töövahendusteenuse osutaja on Chatee OÜ teadmata või nõusolekuta tellinud Teenuse ja selle eest tasunud, on Chatee OÜ-l õigus keelduda Teenuse osutamisest või peatada see ning Teenuse eest makstud tasu ei tagastata.

7. Pretensioonide esitamine

7.1. Platvorm vastutab Kliendile osutatud Teenuse lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele.

7.2. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Platvormi poole, saates e-kirja aadressile info@itkoht.ee.

7.3. Platvorm ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast Teenuse osutamist Kliendile tema enda tegevuse või tegevusetuse tõttu (nt valeandmete esitamine tööpakkumises, iseteeninduses tehtud sobimatud muudatused) või vääramatu jõu tõttu.

7.4. Kui Platvormilt ostetud Teenusel on puudused, mille eest Platvorm vastutab, parandab Platvorm puuduse mõistliku aja jooksul. Kui puudust ei ole võimalik parandada, võib Klient nõuda hinnaalandust või lepingu ülesütlemist ja raha tagastamist ulatuses, mis vastab osutamata jäänud või mittevastava Teenuse mahule, kui seadusest ei tulene teisiti.

7.5. Platvorm vastab Kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

8. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

8.1. Platvorm kasutab Kliendi (sh Kliendi esindaja) poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, e-posti aadress, ettevõtte andmed) ainult tellimuse töötlemiseks ning Teenuse osutamiseks. Platvorm edastab isikuandmeid makseteenust pakkuvale ettevõttele (Maksekeskus AS) maksete teostamiseks.

8.2. Platvorm võib saata Kliendile uudiskirju ning Platvormi Teenustega seotud pakkumisi Kliendi e-maili aadressile, kui Klient on selleks andnud nõusoleku või kui see on lubatud seadusega (nt olemasoleva kliendisuhte raames sarnaste Teenuste pakkumiseks).

8.3. Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest Platvormile teada e-kirja teel (info@itkoht.ee) või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

8.4. Täpsem teave isikuandmete töötlemise kohta on leitav Platvormi Privaatsuspoliitikast.

9. Tingimuste muutmine

9.1. Chatee OÜ on õigus ühepoolselt Kasutustingimusi (sh Hinnakirja ja muid Lepingutingimusi) muuta järgmistel juhtudel:

  • kui muutmine on vajalik tehnilise või sisulise arengu tõttu (nt teatud tehnilisest lahendusest loobumine, selle muutmine, uuendamine), Kasutajatele parema või täiendava Teenuse osutamiseks, osutatava Teenuse tingimuste täpsustamiseks;
  • kui muutmine on tingitud muutusest õigusaktis või kohtupraktikas;
  • kui Teenuse tasu või maksetingimuste muutmine on vajalik seoses muutustega Teenuse sisendkuludes (nt tööjõu-, serveri-, tarkvaralitsentside kulud), Teenuse sisus ja ulatuses, või üldises ärikeskkonna ja turusituatsiooni muutuses;
  • muudel Chatee OÜ äranägemisel olulistel põhjustel.

9.2. Chatee OÜ teatab Kasutajale Kasutustingimuste muutmisest vähemalt üks (1) kuu ette e-kirjaga (registreeritud Kasutajatele) või teate avaldamisega Platvormil. Muudetud Kasutustingimused tehakse kättesaadavaks Platvormil.

9.3. Muudetud Kasutustingimused hakkavad kehtima Kasutaja suhtes punktis 9.2 nimetatud teates märgitud tähtajal (mis on vähemalt üks kuu pärast teate edastamist/avaldamist). Kui Kasutaja ei nõustu muudatustega, on tal õigus ühe (1) kuu jooksul pärast muudatuste kohta teate saamisest Leping Chatee OÜ-ga üles öelda, saates Chatee OÜ-le vastava teate kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt e-kirjaga aadressile info@itkoht.ee). Kui Kasutaja ühe (1) kuu jooksul alates muudatuste kohta teate saamisest ei ütle Lepingut üles, loetakse Kasutaja muudetud Kasutustingimustega nõustunuks ja need on tema suhtes siduvad.

10. Vaidluste lahendamine ja Lõppsätted

10.1. Kui Kliendil on Platvormi osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@itkoht.ee.

10.2. Kui Klient ja Platvorm ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, on Kliendil (kui ta on tarbija Võlaõigusseaduse mõttes, mis juriidiliste isikute puhul üldjuhul ei kohaldu) võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Platvormi vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta (tarbija jaoks).

10.3. Juriidiliste isikute vahelised vaidlused lahendatakse eelkõige läbirääkimiste teel, kokkuleppe mittesaavutamisel Tartu Maakohtus vastavalt Eesti Vabariigi seadusandlusele.

10.4. Klient (tarbija) võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin.

10.5. Kõigis käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

Viimati uuendatud: 19. juuli 2025